تولید و پخش لباس زنانه

تولید و پخش لباس زنانه

تولید و پخش لباس زنانه

تولید و پخش لباس زنانه

فروش تکی و عمده انواع لباس زنانه

پیوندهای روزانه

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پاییز و زمستان لباس های مخصوص خود را می طلبد . همیشه خانم ها به دنبال ساپورت های کشی و تو پنبه ای و یا کرکدار گرم می گردند که به راحتی با هر نوع مانتو و پالتو ست می شوند .

ما برای پاییز و زمستان شما بانوان عزیز لگ و ساپورت کرک دار زمستانه گرمی را ارائه کردیم که از داخل با کرک پوشانده شده و بسیار گرم است و به راحتی میتوان با چکمه از آن استفاده کرد. داخل این لگ دارای لایه ی کرک است و اجازه نمی دهد سرما به بدن شما نفوذ کند و اندام شما را گرم نگه می دارد .

این ساپورت های تو کرک ، در طول زمان پرز نمی دهد و نخ نما نمی شود و قابلیت کشش و مقاومت بالایی دارد و می توان در ورزش های یوگا و ایروبیک نیز پوشید . این ساپورت های زمستانی فری سایز بوده و مناسب سایز های 36 تا 46 می باشد .

 

شماره تماس :

09141070739

 

آدرس سایت :

www.zibatanpush.ir

 

  • طاهر علیزاده
  • ۰
  • ۰

با فرا رسیدن فصل سرما و نیاز مردم به محصولات بافت ، زیبا تن پوش ، اقدام به واردات و پخش بیش انواع شال و کلاه بافت زنانه برند Salino نموده است .

این ست ها شال و کلاه به صورت عمده ، همکاری و تکی برای مشتریان گرامی به فروش می رسد .

جهت خرید عمده و همکاری شال و کلاه بافت زنانه ، می توانید با شماره تماس ۰۹۱۴۸۶۹۲۱۲۳ در ارتباط باشید . توجه داشته باشید که در خرید عمده حتما باید خرید به صورت سری انجام پذیرد که سری کارهای شال بافت به صورت شش عددی می باشد . در خرید همکاری نیز ، می توانید به دلخواه خود رنگ و طرح مورد نظرتان را انتخاب و خرید نمایید .

جهت خرید تکی محصولات بافت زنانه ، می توانید وارد سایت www.zibatanpush.com شده و به صورت آنلاین خرید خود را ثبت نمایید .

همکاران ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان گرامی هستند و آرزوی کسب و کاری پر روزی و پر رونق را برای شما دارند .

  • طاهر علیزاده